سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع اتیکت سینه

 

 

اتیکت فلزی شهرداری

اتیکت فلزی:

اتیکت‌ها بر اساس جنس ماده‌ای که در ساخت آن استفاده می‌شود به دو دسته کلی فلزی و غیر فلزی تقسیم می‌شوند. اتیکت سینه فلزی شامل اتیکت برنجی و آلومینیومی است. برای نصب اتیکت سینه به لباس می‌توان از سوزن و یا از آهنربا ( مگنتی) استفاده نمود. چنانچه برای مدت طولانی اتیکت سینه خود را به لباس خود وصل می‌کنید، توصیه می‌شود تا از اتیکت سوزنی استفاده نمایید. اما اگر قرار است هر روز آن را نصب و درآورید توصیه می‌شود تا از اتیکت مگنتی استفاده نمایید. در اتیکت مگنتی از آهنربا به گونه‌ای استفاده شده است که موجب آسیب به لباس نشود. قسمت جلویی را برروی لباس و آهنربای آن در جیب یا پشت لباس قرار می‌گیرد. قدت آهنربای آن در حدی است که اتیکت را کاملا نگه داشته باشد. با این کار لباس شما نیز سالم‌تر می‌ماند. حال به بررسی انواع اتیکت فلزی بپردازیم.

اتیکت انتظامات

اتیکت پلاستیکی:

اتیکت پلاستیکی گونه‌ای دیگر از اتیکت است که از نظر قیمتیدر رده پایین‌تری قرار دارد. اتیکت‌های پلاستیکی در دو نوع مولتی استایل و پلکسی ساخته می‌شوند.به دلیل اینکه در ساخت این اتیکت‌ها از پلاستیک استفاده می‌شود باعث شده تا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند. در ادامه به معرفی این دو نوع اتیکت خواهیم پرداخت.

اتیکت مگا پخش پارس

اتیکت آلومینیومی:

در مورد اتیکت آلومینیومی باید بگوییم که این نوع اتیکت‌های سینه بسیار محبوب و پر مشتری هستند..  بی علت نیست که اتیکت آلومینیومی باکیفیت‌ترین نوع اتیکت‍ها هستند.  این نوع اتیکت پرسنلی بسیار با دوامو دارای عمر طولانی هستند. از همه مهم‌تر اینکه فلز آلومینیوم بسیار سبک است و باعث می‌شود اتیکت به صورت زیبایی روی لباس شما قرار گیرد.  از طرفی آلومینیوم باعث قابلیت چاپ بسیار خوبی دارد. اتیکت‌های آلومینیومی را می‌توان به صورت: چاپ با آنادایز و چاپ با سابلیمیشن انجام داد.

آنادایز: اتیکت‌های آلومینیومی غالبا به صورت آنادایز چاپ می‌شوند. فرآیند ساخت این نوع اتیکت‌ها بسیارحساس است و دقت زیادی را می‌طلبد. به دلیل کیفیت فوق‌العاده این روش، و همچنین نداشتن محدودیتی در رنگ و ماندگاری بالا باعث محبوبیت تولید آن شده است. نکته جالب در مورد این اتیکت آن است که می‌توان چهره یا هر تصویر دیگری را بر رویش چاپ نمود. علت اصلی این قابلیت عدم محدودیت این روش چاپی در استفاده از رنگ هاست. شیوه نصب این اتیکت‌ها به صورت سنجاق قفلی یا آهنربایی است.

سابلیمیشن: این نوع اتیکت‌ها دو قسمتی هستند. قسمت زیرین از جنس آلومینیومی که در زیر کار قرار می‌گیرد. و قسمت بالاییکه از جنس پلی‌استر است. متن یا تصویر مورد نظر شما بر روی پلی استر چاپ می‌شود. عیب این اتیکت‌ها آن است که وقتی در معرض آفتاب یا رطوبت قرار بگیرند، به مرور رنگ و طرح آن‌ها از بین می‌رود. بنابراین کیفیت آن‌ها اندکی از چاپ آنادایز کمتر است. اما اتیکت چاپ سابلیمیشن خوبی‌هایی نیز دارد. این نوع اتیکت‌ها از نظر قیمتی نسبت به اتیکت آنادایز قیمت مناسب‌تری دارند. همچنین به دلیل روش چاپ آن‌ها از نظر زمانی نیز زودتر آماده می‌شوند. در ساخت این اتیک‌ها تصویر مورد نظر بر روی کاغذهای خاصی چاپ می‌شود. سپس آن را در گرمای بالای 180 درجه قرار می‌دهند تا طرح روی آلومینیوم چاپ شود. روش نصب این اتیکت‌ها نیز همانند اتیکت‌های آلومینیومی به صورت مگنت یا سنجاق قفلی است.

اتیکت برنجی:

معمولا اتیکت‌ها از جنس آلومینیوم ساخته می‌شوند که وزن آن‌هاسبک‌تر از برنج است. اتیکت برنجی خیلی رایج نیست و برای خود مزایا و معایبی دارد. برخلاف اتیکت سینه آلومینیومی، در اتیکت‌های برنجی نمی‌توان تصویری کشید. نحوه ساخت این اتیکت‌ها با اتیکت آلومینیومی متفاوت و از نوع ریخته‌گری است. بنابراین ما دارای محدودیت رنگ، و عدم چاپ عکس و تصویر مواجه ایم. اما اتیکت‌های برنجی مزایایی دارند که اتیکت‌هایآلومینیومی ندارند. با توجه به اینکه در ساخت این اتیکت‌ها از برنج استفاده می‌شود، اتیکت‌های برنجی دارای جلا و جلوه خاصی هستند. همه مشتریان دنبال قیمت مناسب‌تر نیستند. برخی هستند که به دنبال تمایز اند. بنابراین ما به آن‌ها توصیه می‌کنیم تا از این اتیکت‌ها استفاده نمایند. اتیکت‌ها برنجی بسیار خاص و با زیبا هستند. در ساخت این اتیکت‌ها ابتدا حکاکی و سپس فرآیند آبکاری انجام می‌شود. اتیکت‌های مات و براق دو نوع معروف آن هستند. نحوه اتصال آن هم از طریق سنجاق قفلی، سوزنی و یا مگنتی است.